The NBA Arrives In Fortnite
0:40
komentāri
果肉入りマン
果肉入りマン Pirms 16 Stundām
すげぇえええ!! で、なんでカウボーイ?
GYrill
GYrill Pirms 16 Stundām
Let’sssssssssss goooooo!
Mathias Sossah-Dupont
Mathias Sossah-Dupont Pirms 16 Stundām
Like
Sasha Glock
Sasha Glock Pirms 16 Stundām
Я сстрима
ArcheryGuy Plays
ArcheryGuy Plays Pirms 16 Stundām
Early Squad Wassup!
KANINSKIY MICHAEL
KANINSKIY MICHAEL Pirms 16 Stundām
This looks sick!
Figet5 Yeet
Figet5 Yeet Pirms 16 Stundām
Like my comment Just cappin dislike it lets get 10K dislikes🤪🤪
Krexx
Krexx Pirms 16 Stundām
first
Legend
Legend Pirms 16 Stundām
WoW
Raymonette Rahim
Raymonette Rahim Pirms 16 Stundām
Take out the fk aliens shipps!!!
TossMesh
TossMesh Pirms 16 Stundām
looks legit
Dante' Bynoe
Dante' Bynoe Pirms 16 Stundām
first 1000 viewer
broken500cak e
broken500cak e Pirms 16 Stundām
Justin😩😩😩😩😩
Lester Crest
Lester Crest Pirms 16 Stundām
where the event at?
fortnite pro-player
fortnite pro-player Pirms 16 Stundām
Now that is a good update , god job epic
kirax fn
kirax fn Pirms 16 Stundām
nice
iridium mercury
iridium mercury Pirms 16 Stundām
Fortnite como siempre esforzando en sus eventos, buena fortnite
NSC Clapz ✔️
NSC Clapz ✔️ Pirms 16 Stundām
Make me be in bot lobbies so I don’t have to deal with the sweats
Kabeer Sheikh
Kabeer Sheikh Pirms 16 Stundām
best update
One Two
One Two Pirms 16 Stundām
Lets goooooooooo
HaMa
HaMa Pirms 16 Stundām
Midas ohh my god i hava a midas this is a style omgggggg😯😯😯😯
MalosOMG
MalosOMG Pirms 16 Stundām
WoW
SychKing
SychKing Pirms 16 Stundām
EPIC!!!
Wesley
Wesley Pirms 16 Stundām
YAY
shachar movies
shachar movies Pirms 16 Stundām
Wow so cool!!!!!!!
Fierce Peter Gaming
Fierce Peter Gaming Pirms 16 Stundām
*Freakin’ sweet!*
hahahahahahahahahahhaahhaahahahhahahahahahahahhaha
hahahahahahahahahahhaahhaahahahhahahahahahahahhaha Pirms 16 Stundām
ok
EzBugatti
EzBugatti Pirms 16 Stundām
Beginning of that song and singer is actually from season 4 chapter 1 battlepass teaser
Redskull
Redskull Pirms 16 Stundām
Noti
🍥 kim yuki🍥
🍥 kim yuki🍥 Pirms 16 Stundām
اول عربيه🇮🇶💜✨
Spectix
Spectix Pirms 16 Stundām
Sweet
Dylan Navalta
Dylan Navalta Pirms 16 Stundām
Wow
Jamie Hills
Jamie Hills Pirms 16 Stundām
Love This Trailer 💥
Pr1me
Pr1me Pirms 16 Stundām
the updates ight, rather play val tho
luigidbsimp1
luigidbsimp1 Pirms 16 Stundām
BRO
SEBASTIÃO AGUIAR
SEBASTIÃO AGUIAR Pirms 16 Stundām
opa
Mr. Swiss
Mr. Swiss Pirms 16 Stundām
Brutus is back!
ghst1x
ghst1x Pirms 16 Stundām
lets go
Figet5 Yeet
Figet5 Yeet Pirms 16 Stundām
Early
XDLittleBot
XDLittleBot Pirms 16 Stundām
1 min ago less go
VDX Phantom
VDX Phantom Pirms 16 Stundām
Damn fortnite channel is ded as well
MCPOWER100
MCPOWER100 Pirms 16 Stundām
FORTNITE SEASON 8: Returning home
YoSoyKevinYT
YoSoyKevinYT Pirms 16 Stundām
Yes
Jose Fernando Berrios Mendoza
Jose Fernando Berrios Mendoza Pirms 16 Stundām
summer Midas :O
Adamix _
Adamix _ Pirms 16 Stundām
Hi
clks
clks Pirms 16 Stundām
Where is the LIVE event you promised us
cico dv
cico dv Pirms 16 Stundām
pls flw trovo cicodv2
Taha Shah
Taha Shah Pirms 16 Stundām
Hi can u add attack on titan skins
Jarrah
Jarrah Pirms 16 Stundām
Cant wait!!
Alex Naismith
Alex Naismith Pirms 16 Stundām
Love it when I try to go to the event at believer beach and then a sweat kills me
SuperKuMario
SuperKuMario Pirms 16 Stundām
LETS GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Figet5 Yeet
Figet5 Yeet Pirms 16 Stundām
Early
motaka
motaka Pirms 16 Stundām
⭐👄⭐
Blind
Blind Pirms 16 Stundām
thats crazy
Komozoyo
Komozoyo Pirms 16 Stundām
WTF FORTNITE
Sleepyy
Sleepyy Pirms 16 Stundām
LEAKS IN IT
Retro Gamer
Retro Gamer Pirms 16 Stundām
a
Gaming with Xavier-fortnite creative and more
Gaming with Xavier-fortnite creative and more Pirms 16 Stundām
Here with the first 10 comments
Max // FNLeaksAndInfo
Max // FNLeaksAndInfo Pirms 16 Stundām
HYPE
Figet5 Yeet
Figet5 Yeet Pirms 16 Stundām
Early
_-卄卂乙乃丨几
_-卄卂乙乃丨几 Pirms 16 Stundām
Хммм.
A + A
A + A Pirms 16 Stundām
Am I first no lol Epic user: Superninja8011
Blond on 144hz
Blond on 144hz Pirms 16 Stundām
ezz
BLACK X
BLACK X Pirms 16 Stundām
بروتوس🤣🤣🤣🤣🤣
Figet5 Yeet
Figet5 Yeet Pirms 16 Stundām
Early
Connor Patterson
Connor Patterson Pirms 16 Stundām
0:13 why does it look like Dwayne "the rock" Johnson?
suryaprakash pydimarry
suryaprakash pydimarry Pirms 16 Stundām
HAHa, it does. But its actually summer brutas
Gaming with Xavier-fortnite creative and more
Gaming with Xavier-fortnite creative and more Pirms 16 Stundām
Nice
GYrill
GYrill Pirms 16 Stundām
Im hyped
GYrill
GYrill Pirms 16 Stundām
I like it
GYrill
GYrill Pirms 16 Stundām
Lol
Fluxy
Fluxy Pirms 16 Stundām
This update looks soooo good!😳
Legend
Legend Pirms 16 Stundām
yep
kingharjot
kingharjot Pirms 16 Stundām
I hate kids who started after season 4
StaunchSun
StaunchSun Pirms 16 Stundām
Yes
j doy
j doy Pirms 16 Stundām
First
Neon Slice
Neon Slice Pirms 16 Stundām
nice
Daksh Soodini
Daksh Soodini Pirms 16 Stundām
First one
Abolfazl Land
Abolfazl Land Pirms 16 Stundām
Good
LD Gunner
LD Gunner Pirms 16 Stundām
Where's the live event fortnite
WorldSchool Mosaic
WorldSchool Mosaic Pirms 16 Stundām
Less goo!!!
Brani
Brani Pirms 16 Stundām
Best update 🔥
StaunchSun
StaunchSun Pirms 16 Stundām
Hahaha
Mark Varela
Mark Varela Pirms 16 Stundām
Hi world
Matthew Renwick
Matthew Renwick Pirms 16 Stundām
Haha
Alan YT FN
Alan YT FN Pirms 16 Stundām
Best Clickbat! 🔥🔥
Hráči Online
Hráči Online Pirms 16 Stundām
Midas 🥵🥵
Fer Benítez
Fer Benítez Pirms 16 Stundām
Zone Wars is full of sweats.-.
OrangeGorilla08
OrangeGorilla08 Pirms 16 Stundām
Is there still a live event
Idk
Idk Pirms 16 Stundām
niceee